Etusivu > Ajankohtaista > Eläväinen Hammarbacken kesätapahtuma 10.6.2023

Eläväinen Hammarbacken kesätapahtuma 10.6.2023

Fiskarsin museon kesä avautuu perinteisesti Eläväinen Hammarbacken – kesätapahtuman myötä 10.6. klo 11-17. Alueella voi tavata ruukkilaisia 1800- ja 1900-luvulta ja kokea entisaikojen elämää. Kävijät voivat osallistua kukkaseppeleiden tekoon, rieskojen leivontaan leivintuvalla, hevosenkengän heittoon tai vaikka pienen hirsirakennuksen pystytykseen. Perinnerakentamiseen liittyviin kysymyksiin on paikalla vastaamassa Länsi Uudenmaan perinnerakentamisyhdistyksen asiantuntijoita klo 12-14. Museorakennuksessa voi lisäksi käydä ruukin valokuvaajalla kuvauttamassa itsestään potretin. Slaggbyggnadenin vähittäiskaupassa myydään nekkuja ja Café Hammarbackenissa voi nauttia ihanista leivoksista ja tuoreista korvapuusteista.

Vapaa pääsy!

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.